Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine www.starfit.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino www.starfit.si upravlja ponudnik: podjetje ST FIT, Niko Valand, s.p., Lušečka vas 73, 2319 Poljčane, matična št. 7156537000.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.starfit.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku,
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo o postopku ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Cene

Cena velja za vse obiskovalce spletne trgovine www.starfit.si.

Vse cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.

V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00 eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe,  zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakup.

Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine www.starfit.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila preko paypal, po povzetju ali plačila predračuna z nakazilom na TRR.

Načini plačila

V trgovini www.starfit.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Paypal
  • Neposredno bančno nakazilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Izdaja računa

www.starfit.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Kupec z oddajo naročila potrdi, da je seznanjen z vsebino pogojev poslovanja.

Postopek nakupa

  1. Registracija novega uporabnika ni potrebna za izvedbo nakupa.
  2. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec v roku 1 ure možnost preklicati naročilo. Preklic naročila mora kupec v navedenem roku po prejeti potrditvi naročila poslati na naslov niko.valand@starfit.si.

Kupcu/uporabniku so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika, natančneje v rubriki “Moj račun”.

  • Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 2 delovnih dneh, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  • Plačilo izvedeno

Po izvedenem plačilu (paypal ali TRR), ponudnik označi nakup potrjen. V primeru plačila po povzetju, se ta korak preskoči.

  • Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako odstopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

Uporaba kode za popust:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).

Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Podrobnosti naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov niko.valan@starfit.si pri čemer v zadevo/subject napišite besedno zvezo „odstop od pogodbe”), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec v primeru odstopa od pogodbe sam krije stroške vračila blaga. Drugih stroškov kupec z vračilom nima.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja Pošta Slovenije. Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. V primeru, da paketa ne prejmete v 7 delovnih dneh, to sporočite na telefonsko številko +386 40 678 42 ali na email niko.valand@starfit.si
Dostava se zaračunava glede na težo.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Podatke, ki nam jih posredujete v okviru povpraševanja, nam posredujete prostovoljno in na osnovi privolitve v komunikacijo po e-pošti za namen komuniciranja za vaše povpraševanje. Te podatke bomo obdeloval zgolj za potrebe priprave ponudbe in medsebojne komunikacije. Za pravilnost in točnost teh podatkov ste odgovorni izključno sami.

Navedene podatke obdelovalec podatkov potrebuje za obdelavo prejete zahteve (povpraševanje) ter se skladno s 6. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov šteje za obdelavo podatkov zvezi s pogodbo. Kot pogodba se v tem smislu šteje povpraševanje in prodaja izdelkov obdelovalca podatkov.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika bodisi telefonsko 040 67 84 02 ali preko elektronske pošte.

Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte niko.valand@starfit.si (v zadevo/subject je treba napisati besedno zvezo „pritožba na spletni nakup“) ali pisno na naslov podjetja.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam prijetno nakupovanje!

O podjetju – prodajalec

Podjetje:
ST FIT, Niko Valand, s.p.

Lušečka vas 73, 2319 Poljčane

Prodajalec dejansko posluje na naslovu: Fitnes center STARFIT, Liptovska cesta 34, 3210 Slovenske Konjice

ID za DDV: SI 31095925
Matična številka: 7156537000